PDA

Ver la Versión Completa : La Comunidad Gay se defiende con guante blanco!!!!

Joshuan
14-Jul-2009, 18:46
I FOUND THIS SOMEWHERE
and it's awesome !!!

^____^

~*~*~*~*~*~

I don't know who wrote this but I read it on a friend's journal and thought it'd be fun to share... Equality for the win! ^_^

~*~*~*~*~*~

1. Being Gay Is Not Natural

And real Americans always reject unnatural things like eyeglasses, polyester, and air conditioning, tattoos, piercings and silicon breasts...

2. Gay Marriage Will Encourage People To Be Gay

In the same way that hanging around tall people will make you tall.

3. Legalizing Gay Marriage Will Open The Door To All Kinds Of
Crazy Behavior

People may even wish to marry their pets because a dog has
legal standing and can sign a marriage contract. Lamps are next.

4. Straight Marriage Has Been Around A Long Time And Hasn't Changed At All

Hence why women are still property, blacks still can't marry whites, and divorce is still illegal.

5. Straight Marriage Will Be Less Meaningful If Gay Marriage Were Allowed

And we can't let the sanctity of Britney Spears' 55-hour just-for-fun marriage be destroyed.

6. Straight Marriages Are Valid Because They Produce Children

So therefore, gay couples, infertile couples, and old people shouldn't be allowed to marry because our population isn't out of control, our orphanages aren't full yet, and the world needs more children.

7. Obviously Gay Parents Will Raise Gay Children

Since, of course, straight parents only raise straight children.

8. Gay Marriage Is Not Supported By Religion

In a theocracy like ours, the values of one religion are imposed on the entire country. That's why we have only one religion in America.

9. Children Can Never Succeed Without A Male And A Female Role Model

Which is exactly why we as a society expressly forbid single parents to raise children.

10. Gay Marriage Will Change The Foundation Of Society; We Could Never Adapt To New Social Norms

Just like we haven't adapted to cars, the service-sector economy, or longer life spans.

Repost This If You Think LOVE Makes A Marriage!

En resumen;

Pone en su lugar a los que se meten con la comunidad Gay, me da igual dejenlos vivir no le hacen daño a nadie con lo que hagan, no se por que la gente se ofende con eso, bueno las que si me desesperan son las locas y las vestidas, esas si se manchan :trann:

Como sea, tengo amigos gay y nunca les dare la espalda, los valoro por lo que son no por sus ideales.

rafuru
14-Jul-2009, 20:25
claro que les das las nalgas , digo.. la espalda a tus amigos gaes =D

Joshuan
14-Jul-2009, 20:37
claro que les das las nalgas , digo.. la espalda a tus amigos gaes =D

jajaja Payaso :joker: pero no, no los dejaria son mius amiwis y han estado cuando los he ocupado, saludos!

Leon Belmont
14-Jul-2009, 21:22
Chale mejor me ahorro mis comentarios....

Darkclg
14-Jul-2009, 21:50
pues solo son preferencias sexuales, como preferencias de colores o marcas de autos, tipos de juegos etc...

y pues no le veo nada de malo que los gays se casen...

Lisis
14-Jul-2009, 22:27
pues solo son preferencias sexuales, como preferencias de colores o marcas de autos, tipos de juegos etc...

y pues no le veo nada de malo que los gays se casen...

secundo completamente a la bitcha vampira

SONDANIEL
14-Jul-2009, 22:42
yo tambien apoyo. yo tambien tengo amigos gays y son buena onda eso si algunos bastante alocados pero buena onda y no veo lo malo d q se casen es su vida y no ofenden a nadie ya son otros tiempos y no hay q ser cerrados a ese tipo de cosas mejor para mi mas mujeres para nosotros8o8o:ousi::headbang: jejejeje

rafuru
14-Jul-2009, 23:11
Yo no se

Esque hay pvtos que si son putos.. los ves, en su forma de caminar, de hablar, de expresarse.. ya son putos biologicos.. ni pdo

Pero hay otros que son putos como que fingidos o siguiendo una corriente.. a esos si dan ganas de madrearselos, no por putos.. sino por pendejos

no se si me entiendan =D

Infinito
15-Jul-2009, 02:33
vive y deja vivir o algo asi es me caen bien los gay son a toda madre deberian
dejarlos casarse no lastiman a nadie en hacer eso pero lamentablemente no
todos piensan asi

M. Espino Summers
17-Jul-2009, 16:28
Yosuan como siempre sacando su Gay Side